tiistai 16. joulukuuta 2014

Lupa töihin

  Tänään on kulunut kolme kuukautta jalkaleikkauksesta ja olin aamusta röntgeniin ja sieltä sitten tapaamaan leikannutta lääkäriä. Röntgenissä olin hiukan hämilläni, kun hoitaja pyysi riisumaan paidan ja yläosan paljaaksi sekä ottamaan korut pois. Minä kerroin tulleeni lonkkien jälkitarkastukseen, hoitaja kävi tarkastamassa asian ja sanoi että kyllä sinulta nyt otetaan pään mangneetikuvat uusimassa lähetteessä. No hetki siinä meni selvitellessä ja hoitajat huomasivat että heillä oli väärän tyypin tiedot 😊
Olin vähän toivonut, että voisin olla jouluun asti kotona mutta lääkäri totesi tilanteeni hyväksi ja leikkauksen onnistuneeksi ja passitti minut töihin!
  No kivahan arkirytmiin on palata ja nähdä työkavereita ja lapsia pitkästä aikaa.
Ja parhautta on se, että olen kuin uudestisyntynyt, leikkaus poisti kivut ja sain liikuntakykyni takaisin! Ihan paras joululahja ❤️
 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti