sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Terveisiä Tukholmasta

Mukava miniloma vietetty Tukholmassa. 
Olen pitkään jo halunnut Tukholmaan ostoksille, mutta syystä ja toisesta se on aina jäänyt, siitä on siis vuodia kun olen siellä viimeksi käynyt ja nyt sitten haaveena jos vaikka kesälomalla uusiks.
Olihan tuo viime kerrasta muuttunut, paljon löytyi ostettavaa kotiin ja päälle vaan autohan olisi pitänyt olla mukana.
Söimme Jamie Oliver ravintolassa joka jo sinäänsä oli kokemus, kiertelimme vanhassa kaupungissa, keskustassa ja Kungsholmenissa yövyimme hotellissa, vastapäätä ihanaa Svartvita rum liikettä.
Joskus on mentävä pidemmälle nähdäkseen lähelle, tämäkin pitää paikkaansa ja taisin saada vähän selvyyttä ajatuksilleni työpaikkani suhteen, minulle on tarjottu vakipaikkaa omasta työpaikastani mutta tulin myös valituksi viereiseen kuntaan 64 hakijan joukosta. Eikä siinä vielä kaikki, olen hakenut paikkaa asuinkaupungistani ja paria muutakin mutta niistä ei onneksi ole kuulunut mitään.. Minulla ei saa olla liikaa vaihtoehtoja kun muutenkin on aina niin vaikea päättää.

Ohessa muutamia ostoksia.. Tukholman muita kuvia tulossa kun saan ne koneelle siirrettyä..
Mukavaa alkavaa viikkoa!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti